Izlagali smo na sajmovima Domotex, Hannover koji je vodeći svjetski sajam za podne obloge i Bau, Munchen koji je vodeći građevinski sajam, oboje u Njemačkoj.
Prisutni samo na inozemnim sajmovima već dugi niz godina jer smo izvozno orijentirani i izvozimo oko 70% proizvodnje. Sajmovi su i danas izvrsna prilika za pokazati proizvode i sastati se sa kupcima te pronaći neke nove. Ove godine su bili nešto slabije posječeni ali kontakti i upiti su jako kvalitetni tako da za predstojeću godinu imamo očekivanje rasta izvoza i prodaje.
Na sajmovima se najčešće ostvare prvi kontakti i razgovori te se kasnije konkretnije dogovaraju poslovi. Možemo izdvojiti Englesku i Skandinavske zemlje kao tržišta na kojima očekujemo povećanje prodaje. Smatramo da su partneri zadovoljni i kvalitetom i uslugom, to vidimo i iz rasta upita iz inozemstva. Također, hrvatski hrast je jako cijenjen i tražen.
Od daljnjih nastupa na sajmovima u ovoj godini imamo u planu sajam u Beogradu kao regionalni te sajam u Parizu, pošto nam je Francusko tržište jako zastupljeno i imamo interes ga dalje širiti.